Khamis, 21 November 2013

Family Day Riyats Autoworks 2013-Part 1



FAMILY DAY RIYAT AUTOWORKS 

- PART 1-




FAMILY DAY 2013

KELUARGA RIYATS 2013





Hai hai hai...da lame xupdate blog...Riyats Autoworks telah menganjurkan Family Day 2013 di Ancasa Hotels & Resorts, Port Dickson, Negeri Sembilan...http://www.ancasahotels.com/pd.php yeay !! 
Family Day ini dianjurkan bagi tujuan untuk merapatkan silaturahim antara staff-staff Riyats Autoworks bersama penaja kereta drag Riyats Autoworks. selain itu, tujuan family day ini dianjurkan adalah untuk menghargai setiap staff Riyats Autoworks. Tambahan lagi, family day ini adalah untuk mereleasekan tension, kato org putih laahh..bak kato melayu eh, mengurangkan tekanan. huhuhuhu..
Alhamdulillah, Riyats Autoworks berjaya menganjurkan Family day yang begitu seronok dan awesome sekali..terima kasih kepada Big Boss Riyats Autoworks, En.Mohd Syahiril Samat yang sudi menganjurkan family day yang begitu meriah sekali..xlupe juga kepada isteri big boss yang bertungkus lumus memastikan kelancaran semasa family day ini berlangsung..dan untuk semua krew riyats autoworks yang menjalankan majlis ini berjalan dengan baik..xlupe juga kepada wakil dari Maxoil iaitu En.Yusdi dan Puan Hazlina, En.Nasrul Haq dan Puan Rozu yang sentiasa bermurah hati membantu Riyats Autoworks dalam menjayakan Family Day ini...Jom kite tgk gmbr-gmbr yg diselitkan utk tatapan pembaca..


Family Day 2013


Family Day Riyats Autoworks 2013




Tiada ulasan:

Catat Ulasan